INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Warunki zatrudnienia:
- pełen etat
- zatrudnienie na podstawie umowę o pracę (3 m-ce okres próbny)
- praca stacjonarna
Praca biurowa polegająca między na:
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- prowadzenie likwidatury dowodów księgowych,
- prowadzenie rejestru sprzedaży usług robót odpłatnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób prawnych,
- prowadzenie procedur windykacyjnych w Spółce w zakresie robót odpłatnych oraz prawnych odbiorców usług wodociągowo – kanalizacyjnych,
- sporządzanie, w miarę potrzeb, wykazów dotyczących nieuregulowanych należności przez odbiorców usług wodociągowo – kanalizacyjnych oraz odbiorców usług odpłatnych dotyczących osób prawnych,
- sporządzanie miesięcznych uzgodnień dotyczących zestawień analitycznych obrotów i sald konta rozrachunków z odbiorcami usług wodociągowo – kanalizacyjnych (konto 201-1, 201-2, 201-4, 201-7
- inne prace zlecone przez przełożonego.
Wykształcenie:
- min. średnie
Wymagane kompetencje:
- znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,
- znajomość pakietu biurowego MS Office,
- umiejętność obsługi sprzętów biurowych,
- wysoka kultura osobista, umiejętność prowadzenia bezpośredniej obsługi klienta,
- komunikatywność łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i kreatywność w działaniu,
- skrupulatność, sumienność, dobra organizacja pracy,
- zdolność analitycznego myślenia
Dodatkowe (mile widziane) wymagania i doświadczenia:
- doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym,
- znajomość ustawy o podatku akcyzowym.
Klauzula informacyjna – rekrutacja
W składanym CV prosimy o zawarcie informacji:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest RPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu , 42-400 Zawiercie ul. 11 Listopada 2 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.